خرید اشتراک

دوره مدیریت خشم

نمایش متمرکز

مارلین شیزم

01:02:45

|

0 عضو

190 بازدید

سرفصل های دوره

  • 1 - خوش آمدگویی و آشنایی با مدرس
    01:25
  • 2 - یادگیری مطالب پیش نیاز دوره
    02:41
  • 3 - سه باور غلط در مورد خشم
    05:12
  • 4 - خوب ، بد ، زشت ( در مورد خشم )
    04:37
  • 5 - دست از کنترل خشم بردارید
    03:32
  • 6 - بازداری از خشم یا آرام سازی خودتان
    04:10
  • 7 - خودتان را درگیر مشکلات دیگران نکنید
    03:53
  • 8 - واکنش های خودتان را بشناسید
    03:32
  • 9 - وضعیت خودتان را بسنجید
    03:43
  • 10 - یادگیری نحوه جایگزین کردن رفتارهای قدیمی
    03:12
  • 11 - احساسات خودتان را کشف و نامگذاری کنید
    03:04
  • 12 - به اخلاقیات خودتان مسلط شوید
    03:47
  • 13 - از زبانی پاسخگو استفاده کنید
    04:28
  • 14 - آنچه میخواهید را درخواست کنید
    03:38
  • 15 - تعیین مرزهای مناسب
    03:29
  • 16 - فضاسازی کنید
    02:26
  • 17 - حقایق را بیان کنید
    04:21
  • 18 - آشنایی با گامهای بعدی
    01:35
  • توضیحات


    خشم یکی از احساسات انسان است که اگر بدرستی مدیریت نشود آثار منفی زیادی خواهد داشت. ولی میتوان با مدیریت و تبدیل آن خشم را به مزیت تبدیل کرد. در این دوره مارلین چیزم مفهوم خشم را به شما یاد میدهد ، آگاهی شما را از ریشه عصبانیت واکشهایتان بالا خواهد برد و می گوید که چطور خشم را به عنوان ابزاری برای رشد شخصی و حرفه ای به خدمت بگیرید. سرتیتر مطالب این دوره آموزش مدیریت خشم و عصبانیت شامل موارد زیر است : – شناخت مشکلات خشم – آشنایی با روشهای تقویت آرامش در خودتان – پرهیز از دخالت در مشکلات دیگران – درک واکنش ها و رفتارهای عمیق خود – تسلط بر خلق و خوی خودتان – مهارت های بدست گرفتن کنترل شخصی – مهارت های تبدیل خشم به عاملِ موفقیت

    نظر کاربران
    امتیاز
    0
    0
    0
    0
    0
    میانگین 0
    کل رای ها0
    نمایش متمرکز
    دسته بندی

    Marlene Chism یک مشاور، مربی اجرایی و نویسنده کتابهای (Stop Workplace Drama (2011), No-Drama Leadership (2015 و Stop Drama (in Your Healthcare Practice (2017 است. او با مدیران اجرایی و صاحبان کسب‌وکار کار می‌کند تا کارایی رهبری را بهبود بخشیده و فرهنگ را در محل کار تغییر دهد.

    مارلن، به عنوان سخنگو، مخاطبان را از صنایع مختلف جذب می کند، و پیام او از نظم و ترتیب، هماهنگی و مسئولیت شخصی، الهام‌بخش مخاطبان جهانی می‌شود. حوزه‌های تخصص او عبارتند از توسعه رهبری، مهارت‌های ارتباطی استراتژیک، و توقف نمایش در محل کار است. مأموریت شخصی او کمک به مردم در کشف، توسعه و رساندن استعدادهایشان، به جهان است.

    لیندااپ ، یلتفرمی برای ارئه آموزش های لیندا با ترجمه و دوبله فارسی با بالاترین کیفیت و ترجمه شده توسط متخصصین هر حوزه. آیا تا بحال در کلاس های مولفین برترین کتب IT جهان شرکت کرده اید؟
    با لیندااپ تجربه ای جدید از آموزش داشته باشید.
    با محصولات آموزش ویدئویی لیندااپ لذت آموزش نا محدود و حس زیبای حرکت در مرز های دانش IT پابه پای نام آور ترین اساتید و مدرسان جهانی ، گوارای وجودتان.

    بزرگترین آرشیو آموزش های لیندا با دوبله فارسی

    لیندا دوبله - بزرگترین آرشیو آموزش های لیندا به زبان فارسی - لیندا دوبله ، دانلود آرشیو کامل آموزش های لیندا دانلود زیرنویس لیندا ، تمام آموزش های Lynda ، دوبله فارسی لیندا ، فیلم های آموزشی لیندا Lynda Farsi , Lynda.com فارسی ، زیرنویس فارسی لیندا ، ترجمه لیندا

    • زبان انگلیسی
    • جلسات 18
    • مدت زمان 01:02:45
    • زیرنویس فارسی دارد
    • تاریخ انتشار در سایت ۱۴۰۱/۰۹/۰۵

    دوره های مرتبط با مدیریت خشم

    آموزش مدیریت مشتری های عصبانی و بد رفتار
    LyndaApp دیوید براونلی
    David Brownlee
    آموزش مدیریت مشتری های عصبانی و بد رفتار
    زبان فارسی
    41:10
    • user
    • user
    • user
    • user
    • +80
    • شرکت کننده
    ۱۴۰۱/۰۹/۰۶