منو شرکت ها خانه جستجو پروفایل
کارایی بهتر در اپلیکیشن
دانلود
خرید اشتراک

رهبری و بازخورد

نمایش متمرکز

لیندا کرویل

1:25:23

|

زبان فارسی

721 بازدید

سرفصل های دوره

  • 1 - تسلط بر هنر بازخورد
    01:28
  • 2 - چه چیزی بازخورد را ایجاد میکند؟
    03:09
  • 3 - فیدبک موثر
    03:08
  • 4 - اهمیت فیدبک
    04:05
  • 5 - چرا فیدبک دادن مشکل است؟
    03:21
  • 6 - فیدبک رسمی در مقابل فیدبک دوستانه
    02:55
  • 7 - اشنایی با مغز اولیه
    03:49
  • 8 - نحوه یادگیری مغز
    03:29
  • 9 - ارتباط داشتن
    03:23
  • 10 - الگوهای ارتباطی چیست؟
    03:00
  • 11 - برای پیشرفت باید الگوهایتان را بشناسید
    03:33
  • 12 - برای پیشرفت باید از الگوهای دیگران اگاه باشید
    02:24
  • 13 - تعصبات رایج
    04:42
  • 14 - نحوه بازخورد دادن به افراد مختلف
    03:45
  • 15 - ارائه بازخورد فرهنگی
    04:13
  • 16 - روابط استوار
    03:06
  • 17 - سه رکن هوش هیجانی
    04:04
  • 18 - یک حامی قوی باشید
    03:17
  • 19 - اعتماد سازی
    03:31
  • 20 - حس قوی صداقت
    03:55
  • 21 - آماده سازی کنید
    03:35
  • 22 - نحوه ساختار بندی مکالمه
    03:43
  • 23 - برنامه های پیگیری
    01:00
  • 24 - درخت بازخورد
    03:08
  • 25 - کمک کنید!
    02:10
  • 26 - آیا درک کرده اند؟
    02:09
  • 27 - آینده بازخورد
    01:21
  • توضیحات


    اگر فیدبک های موثر و به موقعی ندارید، اگر مدیری به خوبی انچع که میتوانید باشید، نیستید در این دوره ، لیندا کرویل ، کارشناس رهبری ، نحوه ارائه نتیجه بخش بازخورد را به شما ارائه میدهد.لیندا مواردی را که باعث می شود بازخورد بی نظیر ،مهم است و یا بسیار دشوار باشد را توضیح میدهد. وی درباره علم بازخورد مغز ، از جمله چگونگی یادگیری مغز و دلیل اتصال ما به یکدیگر ، بحث می کند. لیندا الگوهای ارتباطی در بازخورد و نحوه شناسایی الگوهای خود و درک واضح الگوهای دیگران را شرح میدهد. وی در مورد چگونگی جلوگیری از سوگیری ها در بازخورد و فواید بازخورد در بهبود روابط ، تبدیل شدن به یک حامی موثر و ایجاد اعتماد کمک کند.او در پایان نکات مفیدی در مورد نحوه انتقال و دریافت صحیح بازخورد شما را راهنمایی میکند.

    توضیحات بیشتر


    تابحال از تیم خود خواسته اید بدون اینکه رهیابی مناسبی داشته باشند، یک کشتی را در شب هدایت کند؟ البته که نه. چگونه انتظار دارید که مسیر را بلد باشند؟به عنوان یک رهبر ، وظیفه شما هدایت تیم به سمت موفقیت است و این کار فقط با ارائه بازخورد عالی و موثر طی مسیر، میسر میشود. اسم من لیندا كرویل است مشاور، سخنران و مربی متخصص در حوزه رشد شخصی ، ارتباطات تحول افرین و ایجاد تیم های سهمی و مشارکتی. من با افراد زیادی از جمله مدیرعاملان تا زندانیان کار کرده ام تا به آنها کمک کنم پتانسیل خود را شکوفا کرده و به اهداف شان برسند. در این دوره ، می خواهم شمارا با تمام راهکارهایی که می توانید بازخورد خود را برای ارائه نتایج و موفقیت تقویت کنید ، اشنا کنم. و در این فرآیند تبدیل یک مدیر، رهبر و به طور کلی یک انسان کارآمدتر خواهید شد.شما یاد خواهید گرفت که چگونه بازخورد و روابط قوی تری با تیم خود برقرار کنید و روش های مربیگری را که ریشه در روانشناسی شناختی و علوم مغز دارد ، بهبود ببخشید. من نوصیه های مفیدی برای نحوه برقراری ارتباط با اقشار مختلف مردم ارائه می دهم و به شما خواهم گفت که چگونه از توقف یا خرابی برنامه هایتان جلوگیری کنید.اهداف شما هر چه که باشد ، تسلط بر هنر بازخورد دادن و بازخورد گرفتن، موثرترین راه برای رسیدن به موفقییت شغلی و شخصی است. پس اگر آماده هستید ، شروع میکنیم.

    به عنوان یک ورزشکار رقابتی ، زود فهمیدم که بازخورد برای رشد و پیشرفت من کاملاً ضروری است. پدرم مربی بود و در انتقاد سازنده برای بهبود عملکردم بسیار عالی رفتار میکرد. هنگامی که از مسیر خودم خارج شدم ، او با ارائه تجربه ، تخصص و دیدگاه خود مرا راهنمایی می کرد. او می دانست که من به عنوان یک ورزشکار برای رسیدن به اهدافم به فید بک احتیاج دارم. اینکه اهداف شما شخصی باشد یا حرفه ای، تسلط داشتن بر هنر بازخورد دادن یا گرفتن یکی از موثرترین راه ها برای دستیابی به آنها است. در این اموزش ، معنای اصطلاح بازخورد را با شما در میان می گذارم و برخی از مولفه های اصلی آن را توضیح میدهم. فیدبک همه چیز است از جمله همه کارهایی که انجام می دهید و نمی دهید ، می گویید یا نمی گویید و حتی چگونگی بیان انها ، این ها همه برقرای ارتباط است ، چه کسی را در یک جلسه فرا میخوانید ، شخص مورد نظری که با او قرار دارید و یا کسی که باید قرارتان را با ان کنسل کنید کیست؟ راج به چه چیزی نظر بدهید، چه چیزی را نادیده بگیرید.. همه ی اینها فیدبک است بنابراین لحن ، زبان بدن و ارتباط چشمی همه بخشی از ارتباطات و بازخورد است. از آنجا که این علامت های غیرکلامی می تواند به پیام شما چیزی بیفزاید یا از آن بکاهد ، شما باید از نحوه اجرای انها آگاه باشید. ظاهرتان چطور بنظر میرسد؟ شتابزده و حواس پرت؟ عصبانی یا خوشحال؟ برقراری تماس چشمی یا برعکس آن می تواند حتی در موثر یا ناکارآمد بودن بازخورد شما تاثیر داشته باشد. و هدف از بازخورد در نقطه مرکزی ان، آن حل مسئله است. ممکن است فکر کنید مقصود از فیدبک ایجاد تغییر در رفتار کسی است. شما کارمند وقت شناس دوست دارید یا ممکن است بخواهید شریک زندگی تان کمتر شلخته باشد. درست است که تغییرات رفتاری مطمئناً بخشی از هدف بازخورد است ، اما این مسئله به تنهایی عنصر اصلی دیگری از بازخورد را از دست می دهد و با درک کامل مسئله می توانید یک راه حل مناسب پیدا کنید.اولین هدف بازخورد این است که به درک مشترکی از یک مسئله یا موقعیت برسید چگونه این کار را انجام می دهید؟ بشنوید! به خاطر همین است که بازخورد همیشه یک مکالمه دو طرفه است.شما باید به افراد اجازه دهید دیدگاه های خود را در مورد موضوع به اشتراک بگذارد در نتیجه درک جامع تری از مسئله خواهید داشت ، که توانایی شما را در بهبود وضعیت موجود افزایش می دهد.و این خود هدف نهایی فید بک است. بنابراین با شناختن بازخورد هایی که در اطراف شماست شروع کنید. از کجا می دانید که چقدر خوب کار می کنید؟ آیا از شخصی بازخورد خاصی می گیرید؟ یا نشانه هایی از رفتار دیگران دریافت میکنید؟ به احساس خود و عملکرد مغزی تان فکر کنید وقتی که منتظر فیدبک بودید اما در عوض هیچ عکس العملی دریافت نکردید. . وقتی پذیرفتید که همه چیز را می توان به عنوان بازخورد مشاهده کرد و اموختید که ارتباط دو طرفه را پرورش دهید ، خواهید فهمید که چرا تسلط بر هنر یادگیری بازخورد موثر، اینقدر مهم است

    همه ما ارتباط بد را تجربه کرده ایم. شخصی می اید، حرف خود را میزند و سپس بدون اینکه حتی به شما فرصتی برای پاسخ دادن بدهد، آنجا را ترک می کند. در روابط ملاحظات کمی وجود دارد میزان صراحت کم و تبادلات صفر است. بنابراین ، در این درس می خواهم مطمئن شوم که هرگز این اشتباهات را مرتکب نمیشوید. اگر برای بازخورد موثر از این دو مفهوم اساسی پیروی کنید، این فرایند ساده است. گیرنده را بشناسید و بدانید که چگونه می توانید ارتباطات خود را به گونه ای تنظیم کنید که سخنانتان قابل درک و مفید باشد. به عنوان پیام دهنده ، وظیفه شما این است که بر شرایط کاملاً اگاه باشید و مطمئن شوید که گیرنده می تواند حرف هایتان را بپذیرد. مسئولیت شما این است که در سطح خود باشید! اگر در حال تدریس ریاضی به یک دانش آموز کلاس سوم هستید ، باید آن را به گونه ای آموزش دهیم که بتوانند یاد بگیرند. اگر مطالب را نمیفهمند،تسلیم نشوید ، راهی متفاوت برای آموزش آن پیدا کنید، از روشی استفاده کنید که برایشان منطقی تر باشد. به همین دلیل است که یک معلم خوب چندین روش مختلف برای آموزش یک موضوع واحد دارد، چون همه افراد اطلاعات را به یک شکل پردازش نمی کنند. شماهم باید مثل یک معلم کلاس سوم از روش های مختلف انتقال بازخورد آگاه باشید تا مخاطبان به بهترین درک خود برسند. همه چیز به فرد مورد نظر و چگونه انجام دادن ان برمی گردد. در اینجا برخی موارد وجود دارد که باید هنگامی که میدانید دارید به چه کسی بازخورد می دهید، در نظر بگیرید. رابطه شما با این شخص چیست؟ ایا شما را دوست دارد؟ آیا به شما اعتماد دارد؟ ایا از نظر شغلی و شخصی تحت فشار است؟ آیا تازه وارد است؟ چه آموزش هایی گذرانده؟ حساسیت نسبت به افراد، شما را مجاب میکند پیام خود را به گونه ای تنظیم کنید که متناسب با آنها باشد. در نتیجه نحوه انتقال بازخورد می تواند میتواند منجر به ناکامی یا موفقیت تان شودآیا شما به شخصی که هنوز از تلفن تاشو استفاده می کند پیامک طولانی ارسال کرده اید؟ آیا هنگامی که با یک ارتباط گر مستقیم صحبت می کردید ، حرف هایتان را جذاب تر جلوه داده اید؟ برقراری ارتباط متفاوت در این موارد می تواند به موثر شدن پیام کمک کند. بنابراین ، هنگام بازخورد موثر ، مواردی مثل سبک ارتباطی، مستقیم یا غیرمستقیم افراد، موارد فرهنگی که باید بدانید، چگونگی ارائه ارتباطات در زمان و مکان مناسب و رسمی یا غیررسمی بودن لحن خود را در نظر بگیرید. در یک قانون کلی، اگر موارد زیر را انجام دهید ، بازخورد شما موثر است. هر دو طرف درک متقابل از موضوع دارند. گیرنده می فهمد که شما در حال برقراری ارتباط سر چه موضوعی هستید و چرا. آنها فرصت بازگو کردن نظرات خود و شنیدن شان را داشتند. برنامه شامل انتظارات واضح و جدول زمانی میشود. به افراد تیم یا زندگی خود که به انها بازخورد میدهید فکر کنید. ویژگی های شخصیتی و سبک های ارتباطی آنها چیست؟با شناخت بر اینکه با چه کسی صحبت می کنید و تطابق دادن سبک ارتباطی متناسب با نیاز افراد، به آنها این امکان را می دهد که نه تنها اطلاعات را به طور موثر تری پردازش کنند ، بلکه با آن کاری هم انجام دهند.

    آیا می دانید هواپیماها بیش از 90٪ از مواقع پرواز از مسیرشان خارج میشوند و با این حال باز هم می توانند در زمان تعیین شده در فرودگاه مشخص شده فرود بیایند؟. این اتفاق چطور می افتد؟ از آنجا که خلبان از یک سری شاخص های فنی و انسانی استفاده می کند تا ببیند چه زمانی از مسیر خارج شده اند. با این بازخورد ، مسیر را برای رسیدن به مقصد طبق برنامه اصلاح می کند. به عنوان سرپرست شما هم باید همان طرز فکر را داشته باشید. مقصد را تعیین کرده، مسیر را ترسیم کنید ، انتظارات و نقاط عطف را مشخص کرده و عملیات را به صورت همزمان مشاهده کنید تا در این مسیر اصلاحات مناسب را انجام دهید. من می خواهم نگاهتان به بازخورد به عنوان یکی از ضروری ترین ابزار خود باشد. این کلید دستیابی به بهترین نتایج ممکن و اطمینان از سقوط نکردن هواپیمای تان است. اگر به درستی انرا بکار بگیرید ، بازخورد ابزاری است که به همه، از جمله گیرنده گان ، شما و سازمان منفعت میبخشد. یکی از قابل اندازه گیری ترین مزایای بازخورد این است که باعث صرفه جویی در وقت ، پول و انرژی می شود. بازخورد همه را با ارزیابی اینکه چه چیزی خوب پیش می رود، چه چیزی خنثی است و یافتن ریشه مشکلات در مسیر قرار میدهد. شما باید آنچه را که در جریان است تصدیق و تقویت کنید. . این به ادامه دادن همه چیز کمک می کند و وقت هم طلا است.باید برای چیزهای خنثی، انگیزه ایجاد کنید تا بتوانید پتانسیل آن را به حداکثر برسانید. همچنین باید اقدامات اشتباه را قبل از تبدیل شدن به عادت های بد کاملاً تصحیح کنید ، عادت های بد باعث از بین رفتن شرکت ها شده است. یکی دیگر از فواید قابل اندازه گیری بودن بازخورد این است که برای افزایش انگیزه و حفظ کارکنان ضروری است. برای کارمندان جدید ، بازخورد پیوسته و مداوم مهم است. یادگیری عمیق با تکرار حاصل میشود ،اطمینان حاصل کنید که کارمندان تان کارهای درستی را تکرار می کنند. کارمندان نسل جدید جن زی ( Gen Z )معمولاً راهنمایی و بازخورد مداوم را ترجیح می دهند در حالی که نسل بیبی بومر و افرادی که عملکرد بالایی دارند ، برای رشد مهارت های ضعیف تر خود ، انتقاد را ترجیح می دهند. اگر بازخورد سازنده برای متعادل شدن کفایت نکند ، این دو گروه می توانند بازخورد مثبت را به طور کامل رد کنند. نوع فید بکی ارائه بدین که کارکنان شما می خواهند و نیاز دارند تا بمانند و مهارت های خود را با شما افزایش دهند. بازخورد همچنین نوآوری را و تغییرات لازم را تقویت میکند. از کجا می دانید که پروژه های شما از مسیر هدف خارج شده اند یا محصولات و رویه های شما منسوخ شده؟ بازخورد به موقع داشته باشید به جای انتظار برای کاهش سطح فروشتان یا برای رسیدن Yelp reviews ( اندازه گیری فعالیت بازدیدکنندگان در پیجنتون ) به به پایینترین سطح ممکن با افرادی که کار روزانه انجام میدهند صحبت کن . آنها اغلب اطلاعاتی در مورد بهترین مزیتِ آنچه که جواب میدهد و انچه که کار نمیکند، دارند این امرمی تواند نوآورانه و موثرتر باشد. فرهنگ بازخورد، تیم های قویتری ایجاد می کند. پرورش فرهنگ یک شرکت عمومی که در آن بازخورد دو طرفه نه تنها پذیرفته شود بلکه مورد تشویق قرار گیرد ، یکی از مهمترین ارکان تیم هایی با عملکرد بالا است . بازخورد دقیقا همان چیزی است کهً مردم می خواهند! اپرا وینفری در طول زندگی حرفه ای خود با بیش از 30،000 نفر مصاحبه کرده است؛ او میگوید تمام افراد بعد از مصاحبه یک سوال مشابه میپرسند : من چطور بودم؟ همه ما دوست داریم بدانیم که چگونه هستیم؟ آیا در مسیر درست قرار داریم؟ آیا کارمان را خوب انجام می دهیم؟بنابراین سازمان فعلی خودرا بررسی کنید خواه صدها کارمند داشته باشد خواه یک نفر! چگونه می توانید بازخورد دو طرفه عمدی و مداوم بیشتری را به عنوان بخشی ازفرهنگ سازمانی خود وارد کار کنید؟می توانید از بازخورد در مواردی نظیر نظرسنجی،ملاقات حضوری، جلسات کارکنان ، جلسات جمع آوری تیم، جعبه پیشنهادات یا برنامه های نرم افزاری که پاسخ های کارمندان را درخواست و جدول بندی می کنند ، شروع کنید. در پایان روز ، گنجاندن بازخورد موثر در فرهنگ شرکت یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید انجام دهید..

    مشاهده بیشتر
    نظر کاربران
    امتیاز
    1
    0
    0
    0
    0
    میانگین 5
    کل رای ها1
    نمایش متمرکز

    لیندااپ ، یلتفرمی برای ارئه آموزش های لیندا با ترجمه و دوبله فارسی با بالاترین کیفیت و ترجمه شده توسط متخصصین هر حوزه. آیا تا بحال در کلاس های مولفین برترین کتب IT جهان شرکت کرده اید؟
    با لیندااپ تجربه ای جدید از آموزش داشته باشید.
    با محصولات آموزش ویدئویی لیندااپ لذت آموزش نا محدود و حس زیبای حرکت در مرز های دانش IT پابه پای نام آور ترین اساتید و مدرسان جهانی ، گوارای وجودتان.

    بزرگترین آرشیو آموزش های لیندا با دوبله فارسی

    لیندا دوبله - بزرگترین آرشیو آموزش های لیندا به زبان فارسی - لیندا دوبله ، دانلود آرشیو کامل آموزش های لیندا دانلود زیرنویس لیندا ، تمام آموزش های Lynda ، دوبله فارسی لیندا ، فیلم های آموزشی لیندا Lynda Farsi , Lynda.com فارسی ، زیرنویس فارسی لیندا ، ترجمه لیندا

    • زبان فارسی
    • جلسات 27
    • مدت زمان 1:25:23
    • زیرنویس فارسی دارد
    • تاریخ انتشار در فرین پلاس ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0