منو شرکت ها خانه جستجو پروفایل
کارایی بهتر در اپلیکیشن
دانلود
خرید اشتراک

فن و هنر آداب معاشرت در فضای کسب و کار و قرارهای بیزینسی

نمایش متمرکز

سوزانا کی

45:51

|

زبان فارسی

661 بازدید

سرفصل های دوره

  • 1 - خوشامدگویی
    01:41
  • 2 - انواع شخصیتهای چپ مغز در محل کار
    04:28
  • 3 - انواع شخصیتهای راست مغز در محل کار
    04:41
  • 4 - خواندن زبان بدن
    03:59
  • 5 - خواندن زبان حرکات صورت
    02:47
  • 6 - خواندن تن صدا
    04:01
  • 7 - دانستن آداب جلسات کاری
    03:55
  • 8 - ارائه ایده ها و اداره کردن منازعات در جلسه
    04:22
  • 9 - آداب جلسات ویدئویی
    03:47
  • 10 - آداب وعده غذایی کاری
    02:54
  • 11 - رفتارهای متداول پشت میز وعده های کاری
    04:00
  • 12 - آداب رویدادهای شبکه ای
    04:24
  • 13 - مراحل بعدی
    00:52
  • توضیحات


    تنظیم تن صدا در ارتباطات کسب و کار برای موفقیت در هر شغلی ضروری است. دانستن آداب مناسب برای انواع مختلف تعاملات حرفه ای می تواند به شما در جلوگیری از تعارض و ایجاد روابط سالم با همکاران کمک کند. در این دوره ، سوزانا کی ، مربی بازاریابی و آداب معاشرت ، نشان میدهد چگونه با آداب معاشرت حرفه ای ، موقعیتهای مختلف کسب و کار را به خوبی هدایت کنید. سوزانا نشان میدهد چگونه انواع مختلف شخصیتها را شناسایی کنید و با آنها کار کنید و چگونه زبان بدن و نشانه های صوتی را بفهمید. او همچنین آداب مناسب برای شرایط مختلف کسب و کار از جمله جلسات شخصی ، کنفرانسهای ویدئویی ، وعده های غذایی کاری و رویدادهای شبکه ای را آموزش میدهد. در طول دوره ، سوزانا بعضی از اشتباهات متداول در آداب را مشخص میکند و نشان میدهد چطور با تعارضات و شرایط دشوار به خوبی برخورد کنید.

    توضیحات بیشتر


    تلاش برای کشف قوانین کسب و کار درست ، در تمام موقعیتهای مختلف کسب و کارمون ،میتونه باعث سرگیجه بشه. چه کسی در یک وعده غذایی کاری تونسته چک بانکی بدست بیاره؟ بهترین راه صحبت کردن در یک جلسه چیه؟ یا چطور میتونم یک مکالمه رو در یک رویداد شبکه ای شروع کنم؟ در طول این تعاملات ضروری ، یک معامله تجاری یا رشد کاری ، میتونه ایجاد بشه یا از بین بره. دیده شدن به عنوان یک حرفه ای ، با اعتماد بنفس و توانمند بودن ، میتونه برای رسیدن به اهدافتون مهم باشه اما همه اینها رو داشتن ممکنه گیج کننده باشه. من سوزانا کای هستم. من یک مربی حرفه ای سازمان دهی و بهره وری هستم و در این دوره به این سوالات پاسخ میدم و در مورد بسیاری از شیوه های رایج صحبت خواهم کرد. من اصول نحوه شناسایی و ارتباط با انواع مختلف شخصیتها رو آموزش میدم. ما مثالها و پیشنهادات مختلفی رو برای استفاده مثبت از زبان بدن ، حالتهای صورت و لحن آوائی رو میبینیم. در مورد آداب و رسوم در جلسات رو در رو ، تصویری و صوتی بحث خواهیم کرد. در مورد چگونگی ابراز نظراتتون ، در جلسات کاری و همچنین نحوه برخورد با اختلاف نظرها و مخالفت با ایده ها بحث میکنیم و همچنین به قوانین مربوط به معاملات کسب و کار و رویدادهای شبکه ای هم اشاره میکنیم. شما چه در کسب و کار تازه وارد باشین ، چه باتجربه باشین و بخواین کسب و کارتون رو در کشورهای دیگه توسعه بدین ، چه بخواین در کارتون رشد کنین ، همه مهارتها و دستورالعملهایی رو که لازم دارین تا تاثیر مثبت در همه تعاملات کاری رو در رو تون داشته باشین رو بدست میارین.

    آیا شما ستاره تیم چیزهای بی اهمیت هستین؟ وقتی کسی در مورد زمان از شما میپرسد ، در کمتر از یک دقیقه جواب میدین؟ آیا شما شخصی دقیق و متمرکز بر واقعیات هستید؟ احتمالا شما شخصی هستید که نیمه چپ مغزتون فعاله. از چهار نوع اصلی شخصیتها ، دو تای اونها تحلیلی و هدفمند هستند که چپ مغزند. و اونها برای نگهداری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مورد نیاز کسب و کار ، عالی هستند. آیا شما چپ مغزید یا اینکه فقط میخواین با اونها بهتر ارتباط برقرار کنید ، یادگیری در مورد انواع شخصیتها میتونه ارتباطات و روابطتونو به طور چشم گیری بهبود ببخشه. ما در مورد این دو شخصیت اصلی و اینکه چطور میتونید اونها رو شناسایی کنید ، بحث می کنیم. اگر شما بیشتر از یک نوع شخصیت در افراد شناسایی کردین ، نگران نباشید. بیشتر مردم اینطور هستند. اغلب افراد یک شخصیت اصلی دارند و شخصیهای ثانویه هم در درجه های مختلف دارند. شخصیت خوب یا بد وجود ندارد. و یک شرکت زمانی به بهترین شکل کار میکنه که ترکیب قوی از همه اونها با هم کار کنند ، و باید درک بشه که هر کدوم از اونها چه نفعی برای شرکت داره. وقتی با افراد صحبت میکنید از پیشنهادات زیر استفاده کنید. اگر نوع شخصیتشون رو به درستی شناسایی کنید ، مکالمات بهتر پیش میره ، و زبان بدنشون اغلب چیزهایی رو که به شما مربوط میشه رو نشون میده. تعریف وتمجیدها بیشتر قدردانی میشه و روابط باید قویتر بشه. شخصیت نگهدارنده در قسمت پشتی سمت چپ مغز وجود داره. اینها افرادی هستند که روتین بودن رو دوست دارند. اونها دقیق و منظم هستند و از داشتن برنامه ، ساختار و اطلاعات لذت میبرند. در شرکت اونها بخاطر دقت و ریز بینیشون به خودشون افتخار میکنند. این افراد تغییر یا اختلال رو دوست ندارند. اونها شرکتشون رو بجای یک روش یا طریق ، بر اساس کارایی طراحی میکنند. وقتی با یک شخصیت نگهدارنده صحبت میکنید ، روی تعریف و تمجید از دقتشون و توجهشون به جزئیات ، تمرکز کنید. برای تعریف و تمجید و تشویق اونها ، این موارد بسیار مهم هستند. زمانیکه میخواین یک وظیفه یا کار جدیدی رو بهشون محول کنید ، دقیق باشید و تمام مراحل و اطلاعاتی رو که اونها برای شروع نیاز دارند رو در اختیارشون بزارین. برای اونها تاریخ دقیق برای انجام کار رو تعیین کنید و جایی رو که میتونن اطلاعات بیشتری برای انجام کار بدست بیارن رو بهشون معرفی کنید. زمانیکه یک شخصیت نگهدارنده ، وظایف رو انجام و به شما تحویل میده ، صبور باشید و همانطور که در مورد جزئیات صحبت میکنه شما هم با دقت گوش کنید. نکات مهم رو دوباره تکرار میکنیم ، اونها توجه شما رو درک میکنند. پس در حضور اونها چند کار رو باهم انجام ندین و پریشان خاطر نباشید و به اونها کاملا توجه کنید. افرادی که دارای ذهنیت اولویت بندی هستند ، قسمت جلو سمت چپ مغزشون فعاله. اونها با رقابت زندگی میکنند و هدف بزرگتر رو میبینند. به طور خلاصه و بعنوان یک نکته در زمان ارتباط با اونها باید بگم که ، اونها معمولا به سمت یک هدف یا دیدگاه پیش میرن. در شرکتشون اغلب ، گواهینامه ها و نشونه هایی از موفقیتشون وجود داره. این نوع از شخصیت ، کارآمد و موثره. زمانیکه اونها رو تحسین میکنید ، روی دستاوردهاشون و تواناییشون برای انجام عالی وظایف و نقشها ، تمرکز کنید. موقعیکه کاری رو به اونها محول میکنید ، سر اصل مطلب برین و همون اطلاعات مرتبط به کار رو که در دستتون هست رو بهشون بدین. اونها دوست دارند که به اهدافشون برسند. بنابراین مکالمه تون رو کوتاه کنید و روی اینکه چطور میشه از اطلاعات فعلی برای رسیدن به هدف استفاده کرد ، تمرکز کنید. زمانیکه یک شخصیت اولویت بندی کننده ، یک کاری رو بعهده شما میزاره ، اونها اغلب دوست دارند که کار رو با کوتاهترین جملات ممکن توضیح بدن. اونها افرادی که خود کار هستند رو دوست دارند. بنابراین قبل از اینکه از اونها سوالی بپرسید ، سعی کنید خودتون جوابش رو پیدا کنید و مشکلات رو حل کنید و اطلاعات رو خودتون بدست بیارید. من بهتون پیشنهاد میکنم در مورد هر یک از این شخصیتها و دو شخصیت دیگر در نیم کره راست مغز ، چیزهای بیشتری یاد بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نوع مغزتون ، کتاب نوشته شده توسط لانا نیکن رو مطالعه کنید. زمانیکه همدیگر رو درک کنید ، تعاملات کسب و کار میتونه مولد و سرگرم کننده باشه. این ایده ها رو بکار ببرید و در مکالمات روزانه تون استفاده کنید. با استفاده از اونها ، روابطتون قویتر میشه و از تعاملاتتون لذت بیشتری میبرید.

    آیا شما تا به حال یک راه حل خلاقانه برای یک مشکل در آخرین لحظه پیدا کرده اید؟ آیا چند وظیفه داشتن برای شما سرگرم کننده است؟ یک نوع چالش کارآمد چطور؟ یا کسی رو میشناسین که پر از انرژی و ایده های خلاقانه باشه؟ بله ، ما درمورد دو نوع شخصیت راست مغز صحبت میکنیم. از چهار نوع اصلی ، این دو نوع کمتر در مورد اطلاعات و بیشتر در مورد خلاقیت یا ایده هایی برای آینده است. اینها انواعی هستند که ما رو در زمینه نوآوری و ارتباطات نگه میداره. اینکه شما راست مغز باشید یا بخواین با افرادی که نیمه راستشون فعاله بهتر ارتباط برقرار کنید ، یادگیری در مورد این انواع میتونه ارتباطتون رو به طور چشم گیری بهبود ببخشه. بیاین در مورد این دو نوع شخصیت اصلی و چگونگی شناخت اونها بحث کنیم. اگر در شخصی بیشتر از یک شخصیت رو دیدین ، نگران نباشید. شما متوجه میشین که بیشتر افراد دارای بیش از یک نوع شخصیت هستند. اغلب افراد یک نوع شخصیت اولیه و حداقل یک شخصیت ثانویه دارند. هر کدوم از اونها به سازمان کمک میکنند و موقعیکه بتونیم اونها رو به خوبی باهم مرتبط کنیم ، میتونیم بهتر و سریعتر به اهدافمون دست پیدا کنیم. افرادی که قسمت عقب سمت راست مغزشون فعاله ، هماهنگ کننده هستند. اینها افرادی اجتماعی هستند. اونها دوست دارند که با بقیه ارتباط برقرار کنند. شما میتونید به راحتی این افراد رو شناسایی کنید ، چون اونها تاریخ تولدها رو بیاد دارند و دوست دارند به جای اینکه ایمیل ارسال کنند ، گوشی تلفن رو بردارند و با دوستاشون تماس بگیرند. شرکتشون معمولا دارای دکوراسیونهایی است که روابط ، احساسات و تجربیات رو منعکس میکنه. هماهنگ کننده ها موقعیکه روابط قوی است ، رشد می کنند. اگر شما تولدشون رو به یاد داشته باشید و توجه کنید و از اونها در مورد خودشون بپرسید ، اونها با شما بیشتر احساس نزدیکی میکنند. هنگامی که کاری رو به هماهنگ کننده ها واگذار میکنید ، تاثیر کارشون روی کسانی که با اون کار درگیر هستند رو در نظر بگیرید. بعنوان مثال ، وقتی گزارش پیشرفت کار رو از اونها میخواین ، تنها در مورد چیزی که شما میخواین و زمانش رو به اونها نگین ، بلکه دلیل اهمیت اطلاعات رو هم به اونها بگین. موقعیکه وظایفی رو به شما محول میکنند ، به احتمال زیاد وظایف رو به همراه دلیل اهمیت اونها بیان میکنند. برای تشویق این نوع از افراد ، در مورد روزشون و تجربیاتشون صحبت کنید و سعی کنید که اطلاعات شخصی تری از اونها رو بدونید. موارد مشترک رو پیدا کنید. با شناخت اونها بعنوان یک شخص ، ممکنه در نظر اول بی کفایت و ناکارآمد به نظر بیان ، ولی با تشویقشون و انگیزه بخشیدن به اونها در دراز مدت ، برای شما مولدتر و سازنده تر خواهند بود. خصوصیت خلاق و نوآور ، در قسمت جلوی سمت راست مغز قرار داره . پردازش جهان از دیدگاه یک فرد خلاق و نوآور ، همیشه سیستم های جدید و ایده های جدید رو بوجود میاره. اونها روی آینده متمرکز هستند و از حل خلاقانه مشکلات ، لذت می برند. اونها به جای صحبت در مورد تجزیه و تحلیل و اطلاعات قدیمی ، بیشتر در مورد آینده و ایده هاشون صحبت میکنند. اونها همیشه لیستی از ایده دارند و افراد خلاق همیشه در حال رفتن هستند. این افراد عاشق ایده های ناگهانی و خلاق بودن ، هستند. زمانیکه مشکلی رو میخواین حل کنین ، اون رو پیش یک فرد خلاق مطرح کنید. خلاقیت و افکارشون رو فراتر از یک محفظه بدونید. موقعیکه کاری رو به اونها واگذار میکنید ، اونها رو خیلی درگیر جزئیات نکنید. فقط اطلاعات کافی رو به اونها بدین تا کار رو پیش ببرند و موفق بشن ، اما نیازی نیست ، در مورد جزئیات بهشون بگین و روی اونها کنترل شدید نداشته باشید. به یک فرد خلاق ، بعنوان یک شخص مستقل احترام بزارید. زمانیکه با اونها بطور کلی صحبت می کنید ، روی آینده تمرکز کنید. اگر در مورد تجزیه و تحلیل و رویدادهای گذشته صحبت می کنید ، چگونگی کاربرد این اطلاعات در اهداف فعلی و آینده رو شرح بدین. زمانیکه یک فرد خلاق کاری رو به شما محول میکنه ، اونها اغلب یک توضیح کلی و هدف و مقداری جزئیات در مورد چگونگی دستیابی به اونها رو براتون توضیح میده. اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید ، سوالات خاص بپرسید یا حتی بهتره خودتون اطلاعات رو بدست بیارین. شما رو تشویق می کنم تا در مورد چهار نوع شخصیت اصلی و بخصوص در مورد خودتون ، چیزهای بیشتری رو یاد بگیرین. برای اطلاعات بیشتر کتاب سازماندهی نوع مغزتون ، نوشته لانا نیکن رو مطالعه کنید. همچنین برای اینکه یاد بگیرید شخصیت شما چطور میتونه مولدتر باشه ، از دوره های آموزشی من ، بنام سازمان دهی شرکتتون ، استفاده کنید. از شناخت هر کدام از این شخصیتها در سازمانتون لذت ببرید . ارتباطاتتون رو با توجه به انواع شخصیتها تنظیم کنید و ببینید چطور ارتباطات و روابطتون قویتر میشه.

    آیا شما تا به حال شنیدین یکی صحبت میکنه و به نظر میرسه کلماتش با زبان بدنش مطابقت نداره؟ بعنوان مثال رئیستون میگه " در اتاق همیشه باید باز باشه " . ولی این جمله رو در حالی میگه که دستهاشو می بنده. این کار پیام مختلفی ارسال میکنه و شما احتمالا زبان بدن رو بیشتر از جملاتش قبول میکنید. آگاه بودن از چیزی که بیانهای فیزیکیتون میگن ، برای برقراری ارتباط خوب در روابط ، ضروریه. بنابراین در این ویدئو ما در مورد معانی زبان بدن صحبت میکنیم تا اطمینان پیدا کنید که کلماتتون و بدنتون پیام یکسانی رو ارسال میکنند. برخی از علائم زبان بدن برای بیشتر افراد یک معنی داره. مثل خندیدن یا اخم کردن. اما بعضی دیگر از علائم زبان بدن برای یک فرهنگ یا گروه قومی خاص هستند. ما درباره تفسیر زبان بدن مشترک در ایالات متحده آمریکا بحث میکنیم. بدنتون همیشه در حال صحبت کردنه. در شرایط کلی کسب و کار ، شما میخواین که آروم ، مطمئن و قابل نزدیک شدن ، به نظر بیاین. بیاین با علائم بازوهاتون شروع کنیم. آیا بازوهاتون رو می بندین؟ اگر اینطوریه ، این احساس رو میده که شما معمولا دوست دارین تو صحبتهاتون و ایده هاتون صمیمی و نزدیک باشید یا اینکه شما احساس ناامنی میکنید. در عوض سعی کنید دستهاتون رو در کنارتون به حالت آرامش داشتن ، نگه دارید. میتونید دستهاتون رو برای جلوگیری از سفت شدن تکون بدین ، مثلا میتونید دستها و بازوهاتونو به پشت سرتون بکشید یا خیلی با آرامش جلوتون بزارید. دستهاتونو خم نکنید ، اونها رو باز و راحت نگه دارید. چند راه برای انجام اینکار وجود داره. میتونید کف دستهاتونو باز و آزاد بزارین ، یا برای نشون دادن علاقه به تنوع کف دستان و انگشتانتون رو به هم متصل کنید. این میتونه یک احساس راحتی و علاقه رو به ژستتون اضافه کنه. دستها و بازوها فقط شروع کننده هستند. چیزی که با پاهاتون انجام میدین هم مهمه. زمانیکه میشینین ، دو راه اصلی برای وضعیت قرار دادن پاهاتون وجود داره. یکی قراردادن پاها در حالت استاندارده ، که بین پاها فاصله ای وجود نداره و حالت راحتی رو نشون میده و گاهی صدایی بوجود میاره. و حالت دیگر ، حالت آمریکایی ، چهارتایی است ، که پاها رو بازتر نگه میداره. زمانیکه شما این حالت رو با دستان باز و لبخند ترکیب میکنید ، خیلی دوستانه تر به نظر میرسین. اگر میخواین که خیلی حرفه ای تر به نظر بیاین ، پاهاتونو حالت ضربدری قرار ندین ، اونها رو کنار هم بزارید و دستاتونو و بازوهاتونو باز نگه دارید. در حالیکه با پاهای کمی باز نشستین ، می تونین اعتماد به نفس رو نشون بدین. اینها هردوشون وضعیتهای عالی برای مصاحبه کاری هستند. حالا اگر ایستاده باشید ، وضعیت آرام با پاهای باز به عرض شانه ها ، اعتماد به نفس رو نشون میده. و میتونید بیشتر وزنتون رو روی یک پا بیندازید و گاهی جابجا بشین. و اگر ایستادین و با کسی صحبت میکنید ، خیلی به اون شخص نزدیک نشین. به یاد داشته باشین که حداقل چهار فوت با اشخاص فاصله داشته باشین. با حرکات بالاتنه تون میتونین معانی بیشتری به هر یک از این وضعیتها اضافه کنید. به طور کلی بهترین وضعیت ، راست ایستادن ، راحت بودن و بدون خمیدگیه. سرتونو بالا نگه دارین ، شونه هاتونو عقب بدین و چونه تونو آرام و راحت نگه دارین تا علاقه و اطمینانتونو نشون بدین. بعضی از این ژست ها ، ممکنه در ابتدا به فرد احساس عجیب بودن بده ، اگر شما ناراحت باشین ، مطمئنا رفتارتون این رو نشون میده. بنابراین ویدئوهای دیگر مربوط به زبان بدن رو ببینید و سپس تمرین کنید. بهترین راه برای تمرین اینه که از صحبتون با یکی دیگه فیلم بگیرین سپس اون فیلم رو بدون صدا نگاه کنید. حرکات بدنتون چه چیزی رو بیان میکنه؟ آیا حرکاتتون با کلماتتون یکیه؟ زبان بدن مناسب ، به شما کمک میکنه تا نظرتونو برسونید و همچنین حس اعتماد ، اطمینان و دوست داشتنی رو افزایش بدین. برای تمرین کردن وقت بزارین و مطمئن باشین که احساس خوبی رو تجربه میکنید.

    مشاهده بیشتر
    نظر کاربران
    امتیاز
    0
    0
    0
    0
    0
    میانگین 0
    کل رای ها0
    نمایش متمرکز
    سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.

    لیندااپ ، یلتفرمی برای ارئه آموزش های لیندا با ترجمه و دوبله فارسی با بالاترین کیفیت و ترجمه شده توسط متخصصین هر حوزه. آیا تا بحال در کلاس های مولفین برترین کتب IT جهان شرکت کرده اید؟
    با لیندااپ تجربه ای جدید از آموزش داشته باشید.
    با محصولات آموزش ویدئویی لیندااپ لذت آموزش نا محدود و حس زیبای حرکت در مرز های دانش IT پابه پای نام آور ترین اساتید و مدرسان جهانی ، گوارای وجودتان.

    بزرگترین آرشیو آموزش های لیندا با دوبله فارسی

    لیندا دوبله - بزرگترین آرشیو آموزش های لیندا به زبان فارسی - لیندا دوبله ، دانلود آرشیو کامل آموزش های لیندا دانلود زیرنویس لیندا ، تمام آموزش های Lynda ، دوبله فارسی لیندا ، فیلم های آموزشی لیندا Lynda Farsi , Lynda.com فارسی ، زیرنویس فارسی لیندا ، ترجمه لیندا

    • زبان فارسی
    • جلسات 13
    • مدت زمان 45:51
    • زیرنویس فارسی دارد
    • تاریخ انتشار در فرین پلاس ۱۴۰۱/۰۹/۰۷

    دوره های مرتبط با مبانی کسب و کار

    دوره های مرتبط با جلسات

    دوره های مرتبط با آداب تجارت

    0